Malaysia Top News

Info Dan Hiburan Terbaik!

MESTI BACA!!.Punca Kematian Anak Yang Mengerikan!! SEBARKAN!!






Sila baca dan menasihati rakan dan keluarga anda!

Anda boleh SELAMATKAN NYAWA orang lain!
Insiden Pertama: Seorang budak lelaki kecil mati kerana doktor mendapati semut di otaknya! Rupa-rupanya budak ini tertidur dengan beberapa gula-gula di dalam mulut atau dengan beberapa gula-gula di sampingnya. Semut tidak lama lagi sampai kepadanya dan beberapa semut sebenarnya merangkak ke telinganya yang entah bagaimana berjaya pergi ke otaknya. Ketika ia terbangun, dia tidak menyedari bahawa semut telah pergi ke kepalanya. Selepas itu, dia sentiasa mengadu tentang kegatalan di seluruh mukanya. 
Ibunya membawanya ke doktor, tetapi doktor tidak dapat memikirkan apa yang salah dengan dia. Dia telah mengambil satu sinar-X dengan kejadian itu dan terkejut, beliau mendapati sekumpulan semut hidup dalam tengkoraknya. 

Sejak semut masih hidup, doktor tidak boleh beroperasi pada dia kerana semut sentiasa bergerak di sekitar. Budak lelaki itu akhirnya meninggal dunia. Oleh itu, sila berhati-hati ketika meninggalkan bahan makanan berhampiran katil anda atau ketika makan di tempat tidur. Ini mungkin menarik semut. Yang paling penting, JANGAN anda atau anak anda makan gula-gula sebelum tidur. Anda atau anak anda mungkin menarik semut ketika anda sedang tidur.

Insiden Dua: Satu lagi kejadian yang sama berlaku di sebuah hospital di Taiwan. Orang ini telah dimasukkan ke wad di hospital dan sentiasa memberi amaran oleh jururawat tidak meninggalkan bahan makanan dengan kesukaan kerana terdapat kira-kira semut. Dia tidak mengendahkan nasihat mereka. Semut akhirnya sampai kepadanya. Ahli keluarga beliau berkata bahawa lelaki itu sentiasa mengadu tentang sakit kepala. 
Beliau meninggal dunia dan siasat pos atau bedah siasat dilakukan ke atasnya. Doktor mendapati sekumpulan semut hidup dalam kepalanya. Rupa-rupanya, semut telah makan cebisan otaknya. Jadi kawan-kawan, lebih baik selamat daripada maaf. Jangan sekali-kali meninggalkan barangan makanan sebelah katil anda anda apabila anda pergi untuk tidur. IF U Care untuk Seseorang ...... then frwrd
Permintaan admin..SILA KONGSIKAN KEPADA SEMUA!!..


(VIDEO): Padah!! Gadis Buat S*ks Luar Tabii



9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem

 31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat





baca selanjutnya DISINI...


ARTIKEL MENARIK:


0 Komentar untuk "MESTI BACA!!.Punca Kematian Anak Yang Mengerikan!! SEBARKAN!!"

 
Copyright © 2014 Malaysia Top News - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info