Malaysia Top News

Info Dan Hiburan Terbaik!

Mengejutkan!! Ini Reaksi Ashraf Sinclair Tentang Bunga Citra Lestari Berbikini








Sebelum ini beberapa gambar percutian Ashraf Sinclair dan Bunga Citra Lestari telah menjadi kontroversi dan bualan hangat. (11 Gambar Ashraf Dan Bunga DI SINI)

Setelah Ashraf Sinclair dan isterinya menerima kritikan dan dihentam di media sosial, akhirnya pelakon ini tampil memberi komen.

Beberapa nasihat dari follower ternyata tidak diambil kira oleh Ashraf Sinclair malah dia tidak suka dengan nasihat orang ramai.

Ini komennya:

"Sila berhenti memberi nasihat. Saya tak kenal kamu, kamu tak kenal saya. Apa yang saya buat adalah untuk diri saya. Jika tak suka sila block. jangan menyorok di sebalik agama, agama adalah antara kamu dengan tuhan dan saya dengan tuhan."

Baca komen-komen di bawah:









(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!



>>>Saksikan video di SINI (amaran, 18 tahun keatas sahaja)



Artikel Menarik:

0 Komentar untuk "Mengejutkan!! Ini Reaksi Ashraf Sinclair Tentang Bunga Citra Lestari Berbikini "

 
Copyright © 2014 Malaysia Top News - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info