Malaysia Top News

Info Dan Hiburan Terbaik!

(7 GAMBAR) HANGAT !!! NILAH 5 SEBAB BANYAK LAKI - LAKI SUKA GADIS KURUS .... ingin tau ??

sebab lelaki suka wanita kurus
Sudah menjadi kelaziman, rata-rata kaum lelaki amat mengemari wanita yang bertubuh kurus dan $3 k$i.
Hal ini mungkin dipengaruhi oleh model iklan dan artis-artis wanita yang mempunyai bentuk badan kurus dan meng iurkan yang sering membuatkan lelaki sering berfantasi mengenai mereka. Menurut sebuah kaji selidik yang dijalankan baru-baru ini, telah terbukti bahawa sebahagian besar kaum lelaki suka wanita kurus dan dibawah ini merupakan alasan mereka.
1. Wanita Kurus Kelihatan Lebih $3 k$i
Ketika anda melihat bahagian pinggang kepingguI, seorang wanita yang kurus akan kelihatan mempunyai rupa ukuran badan (curve) yang sempurna. Semakin sempurna ukuran bentuk badan mereka, mereka akan terlihat lebih $3 k$i.
2. Wanita Kurus Kelihatan Lebih $3 k$i Dalam Soal Berpakaian.
Wanita berbadan kurus akan kelihatan $3 k$i dan mempunyai daya tarikan sensual yang kuat sekiranya mereka mengenakan pakaian yang sesuai. Kaum lelaki suka berdampingan dengan wanita kurus sekiranya wanita tersebut mempunyai pay u da ra yang besar dan mempunyai pinggang yang kecil.
3. Wanita Kurus Mudah Untuk Diangkat
Kaum lelaki merasakan wanita berbadan kurus lebih mudah untuk diangkat atau didukung. Ini merupakan salah satu alasan utama kaum lelaki mengapa mereka lebih sukakan wanita kurus, berbanding wanita gemuk.
4. Wanita Kurus Kelihatan Lebih Langsing.
Terdapat garis perbezaan antara kurus dan langsing. Wanita yang kurus mempunyai berat badan yang kurang untuk mempamerkan aset mereka seperti pay ud ara dan pun gg ung, manakala, wanita yang langsing mempunyai badan yang sihat dan memiliki ukuran badan yang sempurna seperti seorang model.
5. Wanita Kurus Lebih Fleksibel Di Tempat Tidur.
Wanita kurus dan langsing mudah di atur ditempat tidur berbanding wanita gemuk. Jika anda inginkan wanita anda nampak mengancam di tempat tidur, cari lah wanita yang berbadan kurus.

0 Komentar untuk "(7 GAMBAR) HANGAT !!! NILAH 5 SEBAB BANYAK LAKI - LAKI SUKA GADIS KURUS .... ingin tau ??"

 
Copyright © 2014 Malaysia Top News - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info