Malaysia Top News

Info Dan Hiburan Terbaik!

(Video): Anta Neelofa Upload Video Yang Sangat Mengejutkan Orang Ramai

(VIDEO): Padah!! Gadis Buat S*ks Luar Tabii

9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem

31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat

 Gambar Skodeng Anak Dara Cun Mandi Telanjang Di Sungai Kini Tersebar








Setelah lagu bertajuk “Kun Anta” menjadi trending di laman sosial akhir-akhir ini, kini ramai yang cuba membuat video Dubsmash lagu ini. Terbaru, artis terkenal Neelofa juga turut membuat video Dubsmash lagu “Kun Anta”.

Dalam satu temubual, Humood Alkhudher iaitu penyanyi asal lagu “Kun Anta” berkata dia menyukai aksi Neelofa ketika membuat video Kun Anta.

Katanya, dia mengenali Neelofa sejak menonton parodi di dalam kereta oleh aktres itu menerusi laman sosial, Instagram.

“Ramai yang suka dengan lagu Kun Anta hingga menjadi viral dan tambah mengejutkan saya, ramai yang menonton dan ‘like’ video saya menyanyikannya di dalam kereta.

“Sebenarnya, itu bukan pertama kali saya rakam video dari dalam kereta tetapi itu video saya dalam kereta yang pertama menjadi viral,”

“Saya tidak banyak tahu tentang muzik Malaysia tapi saya kenal penyanyi seperti kumpulan Raihan, Rabbani dan Yuna. Saya ada dengar lagu-lagu mereka.

“Saya juga tahu Neelofa tetapi belum pernah berjumpa lagi dengannya. Saya tahu namanya sejak saya tonton parodi video yang dilakukannya menerusi Instagram dan saya suka parodi itu.

“Saya difahamkan akan ada satu sebuah program (MeleTop) dan saya akan berjumpanya (Neelofa) di sana nanti,”

Lihatlah! Bukan sahaja “Gadis Melayu” yang histeria melihat video Kun Anta Pak Arab ini, tetapi Pak Arab ini juga bergetar tulang rusuk melihat video Kun Anta Neelofa.

Tonton video Dubsmash lagu “Kun Anta” daripada Neelofa dibawah:


(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!



>>>Saksikan video di SINI (amaran, 18 tahun keatas sahaja)



Artikel Menarik:

0 Komentar untuk "(Video): Anta Neelofa Upload Video Yang Sangat Mengejutkan Orang Ramai"

 
Copyright © 2014 Malaysia Top News - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info